21 Mart Dünya Çalışan Deneyimi Gününde Türkiye Çalışan Deneyimi Topluluğu olarak Türkiye’nin en büyük, en dolu dolu ve en kapsamlı Çalışan Deneyimi Zirvesini tıpkı geçen yıl olduğu gibi yine büyük bir coşku ve heyecanla kutladık! 250 katılımcı, 13 sponsor ve 11 konuşmacı ile Akbank ana sponsorluğunda hayata geçen zirvemizde konferans salonu hem niyet hem de gönül birlikteliğinde yüzlerce katılımcıya ev sahipliği yaptı.
Türkiye’nin önde gelen şirketlerinden her seviyede İK profesyonelinin, iş birimi yöneticilerinin, start-up ve scale-up şirket liderleri ile teknoloji tedarikçilerinin doldurduğu salon tüm gün boyunca merak ve heyecanla konuşmacıları takip etti, bol not tuttu ve pek çok kişi ve kurumla tanıştı.
Sahnemiz ve konuşmacılarımız tıpkı söz verdiğimiz gibi adeta şampiyonlar ligi gibiydi. Gerek kayıt karşılama gerek öğle yemeği gerekse de kahve araları boyunca sürekli kalabalık kalan fuaye alanımız ise sponsorlarımızın şenlik havasına çevirdiği yoğun bir cadde gibiydi.
Zirve açılış konuşmasını yapan Türkiye Çalışan Deneyimi Topluluğu Kurucu Başkanı Orçun İrfan günümüz iş gücü piyasasını, iş birimlerinin çetin mücadelesini ve bu konjonktürde insan kaynaklarının üstlenmesi gereken sorumluluğu Yunan Mitolojisinden Herkül ile Hydra’nın savaşı üzerinden anlattı.
Dr. Hakan Özerol ile içinde bulunduğumuz ekonomik krizi ve bu krizin çalışana, işverene, memlekete nasıl gelip çattığını, krizin olası seyrini ve İK’nın bu kriz ortamında nasıl konumlanması gerektiğini konuştuk.
Randstad Türkiye Genel Müdürü Ufuk Gedikli ile hem Workmonitor 2025 çıktılarını konuştuk hem de bulguları ilk kez zirvemizde paylaşılan Randstad İK Trendleri 2025 raporunun üzerinden geçtik.
CXPA Türkiye Kurucu Başkanı Gökhan Kara ile müşteri deneyimi ve çalışan deneyimi arasındaki ilişkiyi konuşup başarılı şirketlerin deneyimle nasıl farkı yarattığını dinledik.
Akbanklı Deneyimi ve İç İletişim Müdürü Gümrah Alayoğlu’ndan Akbank kültürünü ve bu kültürün kurum içerisinde nasıl yeşertilip hayata geçirildiğini dinledik.
Edenred Türkiye CMO’su Zeynep Ege Dura çalışan deneyimi ve müşteri deneyimi arasındaki güçlü bağı ve bağın iş sonuçlarına etkilerini, yan hakların neden artık yüksek bağlılık için vaz geçilmez bir unsur olduğunu paylaştı.
Ford Otosan İK & Değişim Lideri Osman Özdemir İK’nın kurumsal değişim ve dönüşüm evrelerinde çalışanları, iş birimini ve kültürü nasıl destekleyebileceği ile ilgili gerçek deneyimler üzerinden paylaşımlar yaptı.
Kolay İK CEO’su Çağlar Yalı Türkiye’de İK’nın dijitalleşme yolculuğu ve bu yolculukta çalışan memnuniyetini artıracak, iş birimlerinin ve İK’nın hayatını kolaylaştıracak pratik öneriler paylaştı.
TUSAŞ İK & Yetenek Yönetimi Başkanı Yakup Arslan 16.000 nüfusu ve adeta küçük bir şehir büyüklüğündeki kampüsüyle TUSAŞ’ta sağlıklı ve sürdürülebilir bir çalışan deneyimini nasıl sağladıklarını anlattı.
İletişim İşleri Yönetici Ortağı Yusuf Özer iletişimin sihrini ve bu sihrin işveren markasına, iç iletişime ve elbette ki çalışan deneyimini aktardı.
400’e yakın şirketi temsil eden yüzlerce üyemizle biz Türkiye Çalışan Deneyimi Topluluğu olarak daha mutlu çalışmanın mümkün olduğuna inanıyoruz. Bu yolculukta güzel ülkemizde çalışan deneyimi alanında daha çok farkındalık, yetkinlik ve sahiplik üzere yorulmadan çalışmaya devam edeceğiz. Bu anlamlı yolculuğa yoldaş olmak isterseniz en yakın çalışan deneyimi eğitimimize ve pek tabi ki seneye de zirvemize bekleriz!