Kurumunuzun çalışanı merkeze alacak, çalışana dokunan her adımda olaylara çalışanın merceğinden bakarak hareket edip karar vermesini istiyor olabilirsiniz.
Bu çok ulvi ancak zorlu bir yolculuk.
Bir felsefe olarak çalışan deneyiminin kurum kültürünüz içerisinde kabullenilip sahiplenilmesi için organizasyonun tamamında benimsenmesi (adoption)
Bir yöntem ve araçlar bütünü olarak da sürdürülebilir kılınması için bir kurumsal yönetim modeli (governance) kritik öneme sahip.
Pisano sponsorluğunda kaleme aldığım çalışan deneyimi makale serisinin bu yazısında çalışan deneyiminde organizasyonel değişim konusuna odaklanıyorum.
Hem kültürel benimsenme hem de kurumsal yönetim üzerine kaynak ihtiyacı duyan tüm meslektaşlarımla buluşmak üzere makale linklerini aşağıda paylaşıyorum.
Türkçe makale için tıklayın.
İngilizce metne ulaşmak için tıklayın.